12.02.2017

Dagskurs i mars i Lørenskog, Ringsaker og på Finnskogtoppen!

Vil du bli inspirert til å lage vakre naturdekorasjoner? Atelier Kari samarbeider med flere om å holde dagskurs i mars denne vinteren 2017. 

Det er gøy på kurs! Jeg er glad for at folk trives med å ta naturen i bruk og å lære mange teknikker for å skape naturkunst og dekorasjoner. Info om påmelding nedenfor.

Hvorfor ivrer jeg slik for å holde kurs? Jeg har et inderlig ønske om at den kunnskap og de erfaringene jeg har gjort i mitt liv med naturdekorasjoner skal leve videre etter at jeg pensjonerer meg. Derfor er det viktig å spre disse erfaringene jeg har gjort meg mest mulig. 

Her er oversikten over kursprogrammet i mars:
  • Søndag 19. mars,  Dagskurs i Lørenskog Husflidslag. Info og påmelding: Kurs nr 13 våren 2017 HER.
  • 22. og 23. mars. Workshop med 2 Halvdagskurs på Finnskogtoppen Velværehotell. Info og påmelding HER
  • Søndag 26. mars. Dagskurs i Brøttum Bygdekvinnelag. Info og påmelding til studieleder Wenche Haugen, whaugen@online.no  eller tlf 90765859.

Ta gjerne kontakt med meg også om detaljert program og informasjon.

Og til slutt minner jeg om at dere alltid er velkommen til Atelierkurs hos meg. Ring og bestill dag som hos tannlegen, men jeg garanterer at naturdekorasjoner gjør ikke vondt.

Velkommen til kreativ læring med "måssadotter og villkvister"!


Hilsen
Kari
tlf 95137750
kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!